En fullspäckad dag!

2010-07-06 / 16:14:20
Nu har man kommit hem ..
Har varit fullt upp enda ifrån jag vakna. Vid nio imorse så kom Helle hit och då gick vi ut och gick vid hörnsjön och Halie följde med i sin vagn efter det åt vi frukost hemma hos mig och sedan fick man stressa på och så drog vi till Bergom med en massa andra. Kul var det och varmt i vattnet. Och nog vet jag att Halie älskar att bada men idag var hon så lycklig och skratta mer än någonsin, det värmer gott i mammahjärtat. Min lilla flicka älskar att BADA! Så underbart. Så det ska bli mer bada i sommar.. Kom nyss hem så jag och Mattee ska göra oss mat och sedan dra på gymet. Och ikväll kommer kanske Helle förbi. Så vi får höras sen! Det kommer in en massa bilder på det sen, fotade med Helles system kamera..

Ett riktigt gamalt foto på mig som jag fann i min gamla dator.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥