En lyckad kväll med dom bästa!

2010-07-11 / 01:17:36
Nu är man hemma igen.. En lyckad och nykter kväll. Trodde inte man kunde ha så kul utan alkohol då man crousar runt. Men jag hade fel insåg jag ikväll. Det bästa är ju att man komma må bra imorgon som vissa andra inte kommer. Nu ska man ta det lugnt en stund och sedan inta en stor skön säng. Har vart en fullspäckad dag och kväll igen. Har vart mycket nu dom senaste dagarna.. Och imorgon får vi besök av en tjej kompis till mig. Mysigt värre. Jaja nu ska jag känna lugnet en stund !

kranz och krantz spelade och dom var faktiskt rätt bra. Stod där en stund och lyssnade!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥