En värd film att se på bio, tummen upp!

2010-07-02 / 00:01:36
Eclipse var oväntat SUPER bra. Oftast brukar aldrig 2,3 or vara bra, Men tycker faktiskt att trean var en av dom bästa. Hoppas dom gör en 4a.. Vill så gärna se fler av twillight. Den får av 10 av mig. Ska ni på bio så se den. Men rekomenderar att ni ser dom två första filmerna före. Vill också tacka min bror och hans flickvän för barnvakten. Tur att Halie var en snäll flicka. För det tog två timmar att få henne att somna. 3 min innan vi åkte så somna hon, vadå tur? annars hade vi fått ringa hit mormor som fått lägga henne. Men hon slapp :p

Nu blir det lugnt en liten stund, ska snart hänga upp lite mer tvätt här hemma. Jo är det bara jag som tycker att vår luft blivit "kvav" shit, brukar inte ens svettas eller bry mig om värme.. Men nu! shit så knasig luft det är..

Såhär har Halie varit nu i två dagar. Kan bero på att hennes tänder spricker fram med en väldans fast nu !
Åsikter!
Postat av: Louize Jacobsson Wigren

4a kommer ut.. breaking Dawn kommer den heta =)

Kommenterat - 2010-07-04 / 00:34:41  | URL - http://marianova.com/users/whimsical
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥