För stor storlek

2010-07-22 / 19:15:48
Hämtade nyss ut paketet som vi väntat på. Badkläderna satt fint. Fick fel färg "svart" men det gjorde inte så mycket. Men linnet var alldeles för stort. Kul, har man gått ner en storlek. Men jag har ju inte ens vägt mig på över en månad. Vill inte veta ännu. Men tillbaka till tröjan igen dom tar ungefär 100 kr i avgift. Det tycker jag var snålt av dom. Men tröjan var ju så snygg så den var värd att bytas. Har dessutom färgat ögonbrynen bruna och ögonfransarna svarta. Och Halie har precis somnat. Så om två timmar kommer brorsan över hit och han ska sitta här medans jag och Mattias tränar på brux. Men nu hade jag tänkt slöa. Har hållt igång idag igen!

Åsikter!
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

åh, vad söt:)



SV; Tack så mycket :D

Kommenterat - 2010-07-22 / 20:23:28  | URL - http://fridasjoblom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥