Försöker stå !!

2010-07-21 / 18:11:04
Gumman försöker, men faller på rumpan. Det är ju så kul att se, för hon försöker verkligen. GUMMAN börjar ju bli stor nu och inte alls länge tills hon blir 1 år. Förstår inte hur fort det gått. Tycker hon nyss var min lilla bebis som skrek och endast ville bli ammad. Men nu kan hon krypa, ställa sig upp, stå om hon håller i sig, säga "mamamama", skratta högt, förstå vad ordet "ajaj" betyder och så mycket mer. Det är ju så kul att se henne växa upp.. Hon är det bästa som hänt mig och Mattias.. Nu kan jag inte föreställa mig ett liv utan henne och min sambo. Dom är bäst<3


En sådan stor skillnad!!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥