Gumman somnar i pappas famn <3

2010-07-25 / 21:01:00
Góskiten somnade i pappas famn innan läggdags. Hon har varit väldigt trött idag och la sig för natten vid halv sju. Så vi har bara sett på film och Helle kom hit med kamera väskan, lådan till kameran osv. Är så nöjd. Så nu blir det fortsatt med system bilder.
IT´S GREAT !!


Snart måste vi röjja undan här hemma, så det är ofarligt att krypa här för Halie imorgon. Som sagt det är söndag finns nog inte så mycket annat att göra ikväll..

Imorgon händer detta..
1. Mattias ska hjälpa min lillebror med hans chopper.
2. Jag, Halie och min mamma ska stor handla på willys.
3. Om vädret är fint så ska Halie få bada i sin rosa pool i Svedjeholmen.
Åsikter!
Postat av: Anonym

svar: Tack så mycket! :D

Kommenterat - 2010-07-25 / 23:07:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥