Hamnfesten :)

2010-07-02 / 19:34:15
Det blev hamnfesten idag. Anders ringde och fråga om vi ville med. Och då var ju Helle här så vi tog bilen in dit och gick runt med dom. Och Anders bjöd mig och Mattias på ett karusell åk. Den värsta av dom alla. Jag älskar alla läskiga karuseller medans Mattias var lite halv rädd men han åkte med mig ändå ;) Sedan satt vi oss och lyssnade lite på dogge och Helle beställde lite mat. Där efter gick vi förbi en väsk affär. Och jag vaqr tvungen att köpa en ljus rosa väska. Som var lite halvstor och passar perfekt att ha Halies blöjor och artiklar i..




Nyss drog min älskling M på brux och efter det ska han jobba natt.
Så han får jag se imorgon bitti. Då lär han vara ganska så trött.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥