Har en liten tjej som inte ville somna, men till slut så =)

2010-07-21 / 19:47:47
Avskyr att låta Halie skrika sig själv till sömns. Men ibland finns det inget val. Har testat ha henne uppe en stund men hon var så trött. Så nu får jag låta henne skrika och gå in då och då för att ge henne tutten. Hon har ju börjat sätta sig upp och håller i spjälsängen. Hon sov strejkar jämt då min sambo jobbar. Det tar på krafterna. Jag klagar inte men det är ju inte jämt en dans på rosor. Ska snart in dit igen för att lägga ner henne och ge henne sin tutte. Får hoppas på att hon snart somnar. Hon behöver sömnen då hon sovit så dåligt nu då dom två senaste dagarna!

Uppdatering.
Fick ta henne i famnen och då somnade hon nästan, vilket aldrig har hänt. Så jag la ner henne igen och strök henne på kinden tills hon somnade. ÅHH MIN GOFIA<3

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥