Hemma efter ännu en fullspäckad dag :)

2010-07-21 / 16:16:27

Nu har man nyss kommit hem.
Det blev gymet och sedan bad i prästänget. Och nu är man hemma igen. Fullspäckad dag. Mattias jobbar även kväll. Och nu har min brorsa här. Han ska käka middag hemma hos mig idag. Det blir kyckling, ris och grönsaker. Men lär dröja ett tag tills det är klart. Fick ju nyss tina upp det lite i mikron och nu ligger det i ugnen. Jag slipper även stor städa ikväll. Min älskade sambo har städat så fint här. Så jag är hur stolt som helst över honom. Han kan ju om han vill ;) Så då ska jag passa på att njuta av kvällen. Om Halie somnar en vettig tid vill säga.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥