Im happy, happy :)

2010-07-28 / 01:13:18
Idag var bilddagboken och facebook favoriten istället för bloggen, bara så ni vet!!


Är glad just nu efter alla fina kommentarer som jag fått, tur man kan få vara det ibland. Men nu vill jag bara en halva till med löshår så det blir tjockt och vackert. Det lär dröja till 20e måste bara ha det då!! Oavsett vad min sambo säger, haha! men han är så snäll så han ska låta mig få köpa ett till, visst är han en bra karl? det tycker då jag. Nog talat om det så tränade jag och Mattias ikväll tillsammans, vi är värsta teamet tillsammans. Roligt att träna med han då man lär sig nya sätt att träna på och han kan verkligen puscha en att ta i mer. Tack för det baby! Nyss såg vi och Martin på en film på tv 4+ jätte konstig film, nästan så man blev sur över hur slutet blev. Och jag förstår inte heller varför jag lägger mig två-tre om nätterna nu för tiden. Har fan vänt om mitt dygn.. It's not good :(


Åsikter!
Postat av: helle

Kommenterat - 2010-07-28 / 09:20:37
Postat av: helle

vill oxå träna med er! haha

Kommenterat - 2010-07-28 / 09:20:52
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥