Imorgon blir det en fullspäckad dag!

2010-07-19 / 23:25:57
Vilken kväll. Halie har tjurat på som bara den inte alls velat sova.. Hon somnade nyss. Det förvånar mig inte om det är mer tänder på G. Det lär ju märkas. Imorgon är det mycket som händer, som vanligt! Ska upp vid åtta för jag ska följa med mamma på affärn och inhandla lite och även patroner till vår skrivare. Sedan ska jag träna och efter det så blir det bad om vädret är fint. Men det har ju som sagt varit sol nu i två veckor i sträck om inte mer.

Det kommer nog in en ny header ikväll också. Ni får hålla ögonen öppna.
Åsikter!
Postat av: Anonym

Älskar din nya header:D skit fin. jag läser din blogg varje dag men kommenterar aldrig ska försöka bli bättre:)

Kommenterat - 2010-07-20 / 18:46:42  | URL - http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥