Kvavt ute

2010-07-29 / 16:56:44
Lång dag..
Vart ute med Jennifer och Halie. Och hon bjöd på lunch och efterrätt. Tack gumman! Sedan handlade vi litegranna. Och det är hur varmt som helst ute, alldeles för kvavt. Kan tro man är utomlands. Fast jag aldrig varit det, men sån är luften. Har aldrig tidigare känt sådan värme! nu blir det sallad till middag, är hur mätt som helst men måste få i mig något då jag och Mattias ska träna vid sju och då ska Martin hem också. Men nu måste jag jäsa en stund, blir helt slut efter denna heta vämre... PUHH!

Åsikter!
Postat av: jenna

tack för en trevlig dag :-)

Kommenterat - 2010-07-29 / 17:21:44  | URL - http://jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥