Lika trött som trötter!

2010-07-11 / 09:58:14
Idag är jag så trött
Då Halie ska sova lunch så ska jag också sova lunch.. Märks att man åkte bil igår kväll. Har nyss röjt undan här hemma lite. Och känner mig kanon mätt efter en korv med bröd. Usch på mig inte äta sånt till frukost. Men vi har slut på smör och glömt att inhandla nytt och är så less på havregryns gröt. Så blir jag hungrig mer sen så blir det gröt :p bytte lite på tiderna gällande måltiden, haha. Halie river sönder vår lampa som iofs redan är trasig. Men den måste snart slängas.. Det blir bara tommare och tommare i vårt vardagsrum. Vi måste köpa in lite möbler hit.

Vi beställde lite igår ;)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥