Lite mamma och pappa tid imorgon :)

2010-07-24 / 01:28:16
Hade nyss besök..
Jennifer var här och vi har surrat massor ikväll. Alltid lika kul hon är ju så speciell. Det är det som är så bra med den bruden. Klockan är nästan halv två och vi borde sova snart. För imorgon ska mormor ha Halie. Så jag och min sambo ska på hörnfestivalen. Han jobbar ju nu så ofta på helgerna. Så vi passar på nu då han får en ledig helg. Men det ska bli kul.. Var och handlade go dricka idag. Men så sugen är man inte. Dricka några kanske men nu för tiden ogillar jag att bli full. Kan ju bero på att man har barn nu och dessutom tappa lusten lite. Men ska ändå bli skönt att komma ut och träffa lite folk och umgås :)

 

Hörnsjön
Nä nu måste jag verkligen sova, godnatt alla fina !
Åsikter!
Postat av: Jessica- Blivande mamma

Yes, det är färsta barnet för oss.... Mycket spännande.... Ja, men det är väl bra att köra så.. att inte ha preventivmedel och ta det som det kommer..



trevlig helg på er

Kommenterat - 2010-07-24 / 11:03:45  | URL - http://jessicafrost.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥