Lite natt snack !

2010-07-13 / 00:25:37
Tänka sig, min sambo la sig före mig till sängs. Det händer då inte ofta. Ska snart krypa ner där jag med. Ska bara kolla runt en sväng först. Imorgon är de lite som händer med. först föräkringskassan igen och sedan ett träningspass med Petra. Skönt att ha en att träna med igen. Man blir mer peppad och man kan peppa upp varandra så bra =) efter det så är inget planerat.. Så är det sol ute så får det bli ett eftermiddagsdopp.

På tal om annat.
Brukar sällan kunna handla kläder och så till mig själv. Men det känns så kul nu då man kunde beställa lite. Längtar tills det kommer. Och Helle pratar om min present som jag ska få på torsdag. Och hon säger att jag kommer bli så glad. Så nu längtar man efter det. Åh vad jag uppskattar presenter. Men roligast av allt blir att alla kommer då jag fyller år.  Ska baka tårtan själv. Mattias måste såklart hjälpa till. Han är ju en tårt expert.

Men nu måste jag sova, Är ju så trött varje morgon nu. Börjar alltid morgonen med att skölja ansiktet med kallt vatten!

Gumman badar i sin nya pool. Bilden är väl 3-4 veckor gammal.

Åsikter!
Postat av: helle

hehe jag hoppas att du blir glad iaf (:

Kommenterat - 2010-07-13 / 22:15:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥