Lyckad födelsedag =)

2010-07-16 / 11:07:54
Godmorgon, nu har man sovit ut och nyss gett Halie gröt. Hade en super trevlig dag/kväll igår. Dagen började med att släkt och vänner kom och fick tårta. Fick lite presenter. Av min älskling fick jag en bh och stringisar till även tre par string/hotpans till och två linnen. Fick pengar av mamma och Anders. Och av moster fick jag två muggar som man kan ha kaffe i så det håller sig varmt. Och av Helle "färga ögonbryn/ögonfransar och noppning hos en frisör". Fick så bra presenter, är så nöjd. Älskar att få presenter och bli uppvaktad. Mot kvällen så for vi ett gäng in mot harrys och umgicks det ett tag. Dom lyckades lura mig och fick hela harrys att sjunga "ja må hon leva". Jag som trodde jag skulle slippa. Eftersom att jag inte ville att någon skulle sjunga då jag bjöd på tårta. Men jag slapp det inte. Så då satt man på harrys generad resten av timmen och log mesta dels. Hade super kul i alla fall. Men nu tjurar Halie på här. Ska ta hand om henne!

Bevis på hur generad jag var.
Lägger in resten av alla foton senare..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥