♥ Min livskamrat ♥

2010-07-02 / 22:17:36

2 år och 8 månader.
Tänk att tiden har runnit iväg så fort. Tillsammans har du och jag skapat/delat minnen. Det började med oss. vi lärde känna varandra och insåg att våran kärlek var så stark och vi klarade oss igenom så mycket som inte många klarar av. Jag gav aldrig upp min kärlek till dig. För jag visste att du var min rätta, han som jag vill dela ett liv med. Efter att fått uppleva och stärka upp förhållandet så flyttade vi ihop.. Och skaffade oss en hund "Kiara". Där efter så skapade vi en dotter. Det är det bästa som hänt oss. Och vi har blivit en familj. Och den här familjen vill jag leva och älska livet ut. Ni är allt jag begär och vill HA! Och utan dig skulle jag aldrig ha det jag har idag, tack för det älskling. Du och jag


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥