Oförglömliga minnen ♥ del 1

2010-07-30 / 21:01:41

Jag och Malin hemma hos Inka, partyy!

Jag och Sandra på fest i Ume =)

Jennifer och jag hemmas hos henne

Pappa och jag då jag hälsade på i Uppsala

Sandra,Carro och jag då jag bodde i Umeå i mammas gamla lägenhet

Brorsan och jag på båtresan "Finland"

Martin, jag, älskling, "älsklingens" brorsa Mickee och hans ex Sabine

Nyår för några år sedan!

Jag och älskling i min gamla lägenhet i Holmsund

Robine och jag festar ;D miss that times.

Brorsan, älskling och jag!

Jag och Sandra, underbar tjej. Så kul att vi fått kontakt igen via våra småttingar

Helle, Johanna och jag på fest i en lokal.
Åh vad vi hade kul förr brudar. Varför inte ta en fest allesammans igen och bara prata minnen?

Småttingar... Gick i 8-9an nånstans där.
Renee, Carro och jag utanför bibblan

Linn, jag, Renee, Elin och Cilla. 
Vi åkte buss från Björna till Övik.
Rolig tid man haft med dem i yngre tider.

Linnea och jag i åttan =)

Nathalie, Jessica, jag, Johanna och Helle..
ÅH, saknar som fan<3

Jag och Malin :)

Emma och jag i sjuan!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥