Räknade fel :/

2010-07-23 / 09:57:14
Typiskt mig som väntade att Mattias skulle få fet lönen. Men han började ju jobba i mitten av juni så det är v'l klart att det är dom pengarna han får nu. Så det blir i augusti som vi får känna oss rikare. Det är ju inte hela världen. Men dum jag är som inte kunde förstå att det skulle bli så, haha.

Klev nyss upp, Halie och Mattias sover. Men snart lär ju sötnosen vakna och vill ha gröt. Sedan är det sol idag. Så jag förmodar att vi ska åka och bada. Passar ju suveränt att jag fick mitt hembeställda paket igår.

Åsikter!
Postat av: Jessica- Blivande mamma

Heej, roligt att du tittade in på min sida =)



Aaaa, hör att det är många som saknar sin mage när miraklet väl är ute.... Hur mår ni då???? ser att ni har en båderande dotter =)

KRAM

Kommenterat - 2010-07-23 / 10:49:37  | URL - http://jessicafrost.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥