Sånt som gör mig irriterad!

2010-07-28 / 23:16:45
Kollade för ett tag sedan BB på 5an som var klockan nio. Varje program blir jag så arg. Att karlarna som alla kvinnor har med sig. Ska vara störda (mitt uttryck). Som idag då kvinnan var öppen 3cm och satt i värkar så stod han och sa att det var meningslöst att hon ändå skulle gå ner till 1 cm igen bara för att det hänt och att dom kunde ju åka hem, och det var meningslöst att vara där i 33 timmar som det skulle ta (trodde han). Och satt och fråga om hon hade liten smärtgräns? Men snälla nån, hur ska han kunna veta hur det känns? han kommer aldrig kunna veta den känslan. Och det syns väl mycket väl då hon ligger och nästan skriker för att det gör så ont. Sånna karlar borde inte få vara med. Skulle Mattias vart så mot mig där inne skulle jag skicka ut honom direkt.. Och dessutom sa han att han känt sig "meningslös" hela dagen. Det är väl SJÄLVKLART.. Det är kvinnan som har ont och ska föda. Då borde man vara stöttade och bara finnas där. Men men, alla människor är vi olika på både bra och dåliga sätt. Synd bara vissa inte kan säga ifrån..

Åsikter!
Postat av: Amanda och Bernt

åh såg också det där programmet och blev så jävla arg på han pappan som var med.. Fy fan alltså om min kille sa sånt då jävlar.. :@ Blä :P



Jättesöt dotter du har! :)

Kommenterat - 2010-07-29 / 23:49:36  | URL - http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥