Segskit framför datorn.

2010-07-26 / 00:01:59
Har fortfarande inte röjjt undan här hemma, har varit en segskit framför datorn istället. Så nu måste jag verkligen göra det. Ska ju upp tidigt imorgon. Fick även nyss veta att Mattias kompis ska komma på besök här i Övik några dagar. Blir nog riktigt kul.. Men som sagt nu hinner jag inte med datorn mer! Godnatt alla bloggare. Så kul att ni kikar in på min sida, hoppas många av er stannar :)

Åsikter!
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Ja, jag känner att det blir så tråkiga bilder med bara en vanlig digitalkamera :P hehe men sen gäller det ju att man lär sig systemkameran också :)



ja visst, det är fortfarande lite nytt, men akk så mysigt :) hihi... det bästa som hänt oss!

Kommenterat - 2010-07-26 / 08:00:42  | URL - http://ankihansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥