Snart ska Halie till sin mormor :)

2010-07-24 / 13:46:03
Nu ska jag snatr packa Halies väska och göra lite matdosor till henne. Sedan går vi till porten bredvid där min mamma bor. Och där stannar Halie. Sedan blir det duscha, sminka sig och invänta på Anders som ska festa med oss ikväll. Har kikat runt om folk ska vara med, men det ser fan dött ut. Då man väl ska ut å brukar det bli så. Men då man inte kan vill alla ut med en, hehe. Bloggar något inlägg ikväll. Hoppas alla ni andra får en mysig filmkväll/utekväll. För det ska vi ha.
Åsikter!
Postat av: Anonym

SV: Prima här!

Kommenterat - 2010-07-24 / 15:23:08  | URL - http://pjohanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥