Sova själv i en stor säng !

2010-07-03 / 00:36:04
Men herregud så tomt det ska vara här hemma. Känns konstigt att sitta tyst i flera timmar. Kommer kännas mer konstigt att lägga sig i sängen ensam och kliva upp med Halie ensam. Mattias kommer iofs på morgonen. Men det kommer vara konstigt. Men jag kommer ju vänja mig till slut så. Nu är den halv ett och vid denna tidpunkt brukar jag sova. Men känner mig jätte pigg. TYPISKT! Tror jag ska ta in bärbara datorn och se en film jag kan somna till. Då behöver man inte känna sig så ensam heller. Ikväll så är nog dom flesta på Hamnfesten. Det märks på facebook. Nån enstaka som inte är där jobbar eller har barn. Men det är faktiskt skönt att man inte behöver känna "att man måste vara med på allt". Imorgon är det Wheels i Umeå också, men vi ska inte dit i år. Jobb är viktigare än nöjen. Wheels är ändå varje år och detsamma varje år med. Så vad missar man? det är väl typ samma bilar som förra året där. Så då kan vi vänta med att se dem om ett år. Vad händer imorgon då? jo på morgonen/dagen ska vi gå på hamnfesten bara kika runt litegranna. Ska gå med Halie, Mattias och Robine. Frågade om Mattias verkligen ville med eftersom att vi ska åka dit vid tolv. Men han ville, men han lär nog vara ganska så trött. Han får väl sova en sväng innan han drar på jobbet i värsta fall...

Har lite halv ångest, skulle träna idag och igår. Men blev ingen av dagarna. Har som inte hunnit. Men på måndag börjar jag om och ska snart sätta mig ner och skriva ner vilka tider jag ska träna och kolla då Mattias jobbar så det  flyter på bra. Men men, nu har jag surrat alldeles för länge. Ska se film nu som jag sa där uppe. Kram och godnatt ♥

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥