SOVA UT :D

2010-07-24 / 11:47:52
Oj vad man fick sova ut. Brukar kliva upp 9-10 med Halie. Alltså ta över Matte och då brukar han sova. Men imorse hade jag tur. Halie somna precis den tiden så jag kunde sova vidare och hon sov enda till halv tolv. Det är ju så underbart då det blir så. Låter min sambo sova någon timme till sen ska jag ge Halie mat och packa väskan och sedan ta henne till hennes mormor. Sedan ska jag Och Mattias ordna oss ;)

Såhära gulligt somnade Halie då hon åt lunch, har hänt en enda gång innan så visst var det urgulligt.

Åsikter!
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Tack så mkt =) Du har en jätte söt dotter :)

Kommenterat - 2010-07-24 / 12:00:40  | URL - http://mzetterblad.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥