Sovde ut idag :)

2010-07-09 / 11:15:45
Godmorgon, jag sov ut :)
Mattias la ju sig vid sju igår så då gick han upp med Halie och jag sov ut enda till elva. Så härligt och värt det var. Om cirka två timmar så ska jag på brux och träna. Idag tränar jag ben och mage. Mage är ju min huvudträning varje gång jag tränar och det blir dubbla idag. Då jag kommer hem så är det helg. Mattias ska jobba kväll men det är ju bara i fem timmar. Men jag och Halie ska nog besöka min moster först och sedan hem. Blir nog bara lite film med M ikväll om inget annat roligt händer. Det lär vi se. Men nu ska ska jag packa tränings väskan och ordna lite.

Ser vi vilken vacker utstrålning gumman har? Åh vad jag älskar den här bilden på henne.

Hon är ju bara så söt !

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥