Tre dagar sedan, FÖRLÅT!

2010-07-19 / 01:04:27
Har haft Sofie, Liam och hennes hund Bella på besök idag.
Vi hade trevligt. For ut och åt. Sedan satt vi oss på vår gård och fotade Liam och Halie. Och Liam är ju så söt. Fick hålla honom och byta kläder på han. Åh vad man saknar att ha en liten bebis. Tur Halie inte blir vårt enda barn. Inom snar framtid kommer det fler. Som sagt så kommer Sofie och Liam imorgon igen. Så jag får se dom igen innan dom drar vidare. Lär ju ta ett tag till nästa gång :( Det är svårt för mig och min familj att sig till Umeå då vi aldrig vet hur Mattias jobbar.. Men så fort vi vet så ska vi planera så vi kommer dit. Det var ju som sagt ett tag sedan. Måste även träffa Fia och hennes dotter.. Men nu tänker jag lägga in lite foton sen idag!!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥