Trippa ner mot sund!

2010-07-29 / 11:28:52
Godmorgon.
Klev nyss upp och matade Halie med gröt, och banan fick hon efter. Ska bara invänta lite pengar som ska komma in idag sedan så ska jag och Halie gå ut med och gå med Jennifer vi ska trippa ner mot sko affären och konsum extra. Vädret är ju helt okej idag. Det skulle ju regna, men inget sånt väder ännu. Tur det..


Nu ska jag bada gumman min och ta på henne kläder.
Åsikter!
Postat av: MYMiC

Jaha, vad trevligt! Ja, det finns inte så många jobb här inte.. Blä på det. Inte för att jag vill bo kvar här, men jag vill ha ett jobb så jag kan spara ihop pengar till att flytta bort från Umeå.

Kommenterat - 2010-07-29 / 15:16:16  | URL - http://mymic.blogg.se/
Postat av: Anki - mamma till Jamie

hehe ja, han har två par sådana till i andra färger och andra storlekar :)

Kommenterat - 2010-07-29 / 15:54:40  | URL - http://ankihansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥