Usch, vintern kan ju ta och försvinna!

2010-07-31 / 09:37:17
Just när jag köpte in mina nya badkläder då försvann solen. Men kvavheten är kvar + en massa regn. SUCK! det behöver väl inte redan bli höst? vill ha sommar längre. Tycker vintern kan försvinna och bara finnas kvar i fjällen. Så kan man åka dit och fira jul istället. Har nog aldrig varit riktigt förtjust i vintern. Jag är mer för bara sommar. Föddes nog på fel ställe?


Måste även söka in Halie på dagis och börjar få smått panik, man ska ju söka ett halv år innan. Vilket jag glömt eller bara skjutit på. Men ska gå in och anmäla henne via e leg imorgon så älskling kan vara med och välja dagis vi ska söka in henne på. Men en sak är fixad nu och det är hemförsäkring, äntligen. Tänk att vi levt utan det i typ tre år. Ja vi är riktigt dumma ibland, men nu har vi.. Tack mamma för hjälpen.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥