Vi har varit på stan idag!

2010-07-22 / 14:52:18
Vi fyndade ett par sommar skor åt Halie. Riktigt fina var dom, ska fota och lägga in senare. Klockan fem har jag tid på rinse ska färga ögonbrynen/ögonfransarna + noppning. Fick ju det i present av Helle. Ska bli kul och se resultatet senare. Har nämligen aldrig gjort et förr. Och jag har ju ljusa ögonbryn och ögonfransar. Ska bli skönt att slippa måla. För mina är verkligen fejk då jag målar dem. Sen får jag försöka göra det så ofta jag bara kan så man slipper börja måla dem igen.

Så nu gör min sambo mat sedan ska han iväg och jobba kväll. Och efter det är han ledig en hel vecka. Ska inte surra så mycket mer nu, ska röjja undan här så det ser ut som ett hem igen ;)


Gumman visar stolt upp sina över tänder!
Åsikter!
Postat av: Natalie & Bella

TACK, detsamma :) Viilka söta små bissingar :D

Kommenterat - 2010-07-22 / 20:55:59  | URL - http://rackartussenochjag.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥