Vi ses i dimman ;)

2010-07-24 / 19:55:51
Godkvällers.
Sitter här vid datorn och är musik mästaren ;) eller snarare så har jag bosatt mig här. Vi pimplar lite och snart kommer Hansson också. Ju fler ju roligare tycker då jag. Saknar självklart min sötnos som bara är en port ifrån. Men min mamma är ju så bra på att ta hand om henne. Hon sover säkert nu. Imorgon ska vi passa på att sova ut och städa innan vi hämtar henne.

Men men, nu ska jag inte vara datanörd mer, hörs!!!
Åsikter!
Postat av: Emma & Theo

ok va synd då. Men kan du inte testa annars med strumpor som har lite resår? det fungerade på theo förut men då var han ju betydligt mindre iofs. Men dom sitter ju åt då till skillnad från dom "riktiga" vantarna. Hoppas i alla falla tt ni hittar nåt som fungerar! Kanske får det att fila naglarna så att dom inte är lika vassa, klipper ni hennes? Jag började nämligen fila theos eftersom han också klöste sig osv. ett till tips som kanske kan funka om ni inte redan har testat ;)

Kommenterat - 2010-07-25 / 07:38:43  | URL - http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Anki - mamma till Jamie

Å tack söta du! Vilken söt liten tjej ni har. Hur gammal är hon? Hoppas att er kväll var lyckad :)



Kramar

Kommenterat - 2010-07-25 / 09:27:52  | URL - http://ankihansson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥