7 orsaker jag ogillar hos mig själv..

2010-06-15 / 16:28:01
Måste bekänna mina synder idag!
Vissa saker är jag helt värdelös på och behöver därför skriva ner dom.


7 orsaker jag ogillar hos mig själv..
1. Jag är tjatig.
Why? jo jag har ärvt det, men sen kan jag vara det lite väl mycket ibland. Och avskyr att erkänna det. Ibland undrar jag hur vissa människor orkar med mig?

2. Envis.
På vissa plan är det bra att vara envis, men inte då det blir för mycket av det.

3. Vill alltid ha rätt.
Har försökt få bort det så gott det går och ibland kommer jag på mig själv då jag talar med vän/sambo att jag försöker överstiga och få min rätt.

4. Tar inte till mig kommentarer.
Har så sjukt svårt med det. Säger någon exempel "fin du är i tröjan" då säger jag oftast "hehe, köpte den på gina tricot". Tar inte åt mig själv, utan åt tröjan!!

5. Ibland blir jag så arg att jag skriker rätt UT!
Inte alls bra med tanke på hur mycket man kan få andra att höra. Och hur mycket fula ord man kan skrika ut, utan att egenligen mena dom .. 

6. Hör sällan av mig.
Jag är en kass vän som sällan ringer, och på msn och sms går jätte bra. Men tala i telefon är något svårare för mig. Varför vet jag inte.

7. Lättretlig/sur.
Det säger väl allt?

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥