Äntligen pigg :)

2010-06-02 / 14:14:24
Ringde min mamma vid elva imorse och kollade om hon kunde ha Halie i 1-2 timmar så jag kunde bli lite piggare. Så svårt att ta hand om henne då man är jätte trött. Och min mamma var snäll och gjorde det så dom drog ner till min moster och satt där. Och jag sov i nästan två timmar. Det var behövligt och nu har jag min lilla guldklimp hemma igen. Har nyss tryckt i mig lunch också, det blev: Bacon, thai grönsaker och keso. Göttans. Har inte så mycket träningsvärk idag bara lite. Skönt då blir det inte lika jobbigt imorgon. Synd jag alltid ska få ångest då jag äter och råkar känna mig mätt. Buhu !

Fotot är taget med min mammas kamera!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥