Bortbjuden på grillat ;)

2010-06-17 / 15:29:08
Väntar på att min lilla guldklimp ska vakna och att Mattias ska komma hem ifrån gymet. För då ska vi dra till Halies mormor.. Hon ska bjuda på grillat, det gillas :) halie har sovit i över två timmar nu. Men det är bra. då kommer hon att vara pigg och glad då vi går iväg.

Har lite tråkigt nu och är data less, så jag ska nog städa undan lite medans jag väntar in alla.
PUSS!

Jag i Gävle, saknar min KROPP. Och där var man ändå lite små mullig enligt mig själv i alla fall. Om ni inte visste så var jag jätte smal som yngre.  Tur man börjat träna så kanske man kan få en sådan igen?
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥