Bvc idag ..

2010-06-08 / 22:40:12
Vet ni vad?

Klockan elva idag så ringde bvc till mig och fråga om jag fått hem ett brev av dom "nej sa jag" och då sa hon tur att jag ringde för jag såg att ni inte hann få den sist heller, det är nämligen 8 månaders kollen idag halv tolv. jag bah, shit. Men hon sa att jag inte behövde stressa och att hon väntade på mig. Dessutom var hon ny och ännu trevligare än dom två man haft innan. Hon satt lugnt och prata och jag fick även klä på Halie där inne. Dom körde alltså inte ut oss. Som dom innan brukar göra. Och jag blev lite förvånad över hur mycket Halie gått upp i vikt.

Nu väger hon: 8600 g (gått upp 1 kg på en månad)
längden: 69 cm
och homf minns jag inte och orkar inte kolla just nu !!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥