Det är varmt i söder ;)

2010-06-28 / 16:28:52
Sol och värme har det varit gott om här i Uppsala. Och ingen träning har man hunnit med. Så jag har fått en veckas semster. Så fort jag kommer till norr igen sadlar man om. Men min mage gillade inte allt man ätit som man gjort i vissa dagar. Men så är det då man inte är van vid det heller. Idag har vi mest packat inför den långa resan imorgon. Vi åker 09.20 och är hemma 16.00 och då drar vi oss till willys direkt för att storhandla hem mat och (kattmat/kattsand) för vi får hem vår nye vän Sally imorgon för att titta hur det går och om hon passar in hos oss. Kiara får alltså en ny vän att busas med.

Nu så latar jag mig bara vid datorn, Mattias och Halie sitter ute i solen. Pappa ska snart på något möte. Tilda och mina två små syskon är också ute. Och vet ni vad? Har inte ätit pizza/kebab eller så på cirka 2-3 månader. Men idag ska jag äta kebabtallrik. Ska njuta mycket!!! :)



Det här är mina kusiner. Som jag inte träffat på kanske 5-8 år. Och vissa aldrig.
Btw, mina syskon "Eilah och Sofie" är med på bilden! Bara jag och Min bror Kim som fattas på denna bild om man ska räkna med alla kusiner inom min pappas släkt!!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥