En mysig kväll

2010-06-11 / 20:52:30
Hej, kom hem för sådär en halv timme sedan.  Halie somnade i vagnen och tog av henne försiktigt så hon fortsatte att sova i sängen. Det är så härligt då det är så. Så slipper man bråka med henne. Vi har varit hos Halies mormor och grillat kött utanför henne.

Sedan gick vi in till henne en stund och surrade lite. En mysig kväll. Och utanför oss verka dom festa gärnet. Musik och öl. Man blir faktiskt lite sugen, men äsch då. På midsommar ska jag faktiskt dricka litegranna, så det ska bli kul :)

Men men, snart kommer ju Mattias hem. Då blir det nog lite mys och film. Inget kan fan klå det ;)





Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥