Film kväll med bror och Malin

2010-06-05 / 23:35:08
Har nyss haft min bror Kim här och Malin. Vi har sett på två skräckfilmer och sedan bjöd vi dem på fruktsallad med glass och grädde. Det gillades starkt. Nu har dom nyss tagit sig hem. Så jag och min sambo chillar litegranna nu.

Min mamma ringde mig nyss full och glad, hon är på harrys ikväll. Och där sa hon att hon träffat mycket folk som känner mig. Men hon minns inte deras namn, haha jösses.

Menmen ..
Har fotat Halie idag ifrån min kamera som är mycket bättre än mobilens kamera så jag lägger in några här under, enjoy :)

Och lilla Busan som vi är hundvakt åt "Kiaras syster" :)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥