Grattis Sandra, min vän ♥

2010-06-19 / 09:36:56
Hej, jag är seg med min uppdatering. Har tappat lite blogg livslust..

Mattias mamma Inka är på besök, hon kom igår. Dom sitter nu på golvet och försöker få Halie att krypa. Halie försöker hela tiden men ger sedan upp. Snart så.

Och om ett par timmar så kommer Sandra och hämtar mig. Vi ska handla mat, gå på systemet och sedan till hennes farmors lägenhet för att ordna, det blir som sagt party ikväll. Lite besviken på vädret är man alltid. Dom sa ju molnigt och sol. Men ute är det jävla dimma. Aja, det blir vad man gör det till sägs det.

Sandra på fotot.
Stort grattis till henne som fyller 21 år idag.


Emma ska också vara med, men just nu får vi inte tag i henne.
Ring om du ser detta EMMA!



Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥