Har massor av myggbett!!

2010-06-28 / 21:45:05
Har kliat sönder mina ben och fötter. Här finns det gott och väl av dem. Fast mindre getingar. Har ju som sagt fobi för dom. Så hellre en massa myggbett.. Nu har vi ordnat fikat inför resan imorgon och det finns inte mer att göra än att slappa framför dator och tv. Ska snart inta sängen i musikrummet där vi sover. För imorgon ska vi upp i tid så inget glöms kvar.
Godnatt sverige!

Fick massa pussar av lillebror ikväll. Han har börjat förstått att jag är hans storasyster.
T.o.m att han är morbror åt Halie.
Han är en underbar pojk. Kommer sakna han och Eilah så mycket då vi åker imorn <3
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥