Hemma ljuva hem, heter det väl? :)

2010-06-09 / 17:08:43
Nu är vi hemma igen.. Det var mysigt på "knasiga kojan". Och skönt med inte så mycket folk, eller jo dom kom ju precis då vi åkte. Typ två skol klasser. Men men där inne lekte  Haliemed klossar, åkte ruschbana med pappa och sedan käkade vi lunch där. Gud så bra meny dom hade, särskilt för mig som ska ner i vikt. Så maten var väldigt omtyckt utav oss. Sedan gick vi till stan och häntade ut en bok som Halie fick gratis av stasbiblioteket. Vi fick den av bvc igår. Efter det kollade jag på någon sommar jacka. Men fy så fult mode det blivit på jackor, ska vara super korta. Jag vill ha en hel täckande jacka som i alla fall slutar efter magen.. Inte innan magen :/ men jag får söka vidare. Hittade ingen på stan.

Sedan kom Mattias kompis och hämtade upp oss. Jag matade Halie och vi hade tydligen en mixer här hemma så nu fick hon i sig maten och den blev kanon god. Nästan så jag själv kunde sno hennes mat :p efter det så duschade jag henne. Och nu la jag henne på golvet så hon lär sig krypa nån gång om hon nu kommer göra det, så olika det där med alla barn. !! och min händiga karl håller på med maten..

Btw,
fotade massa fina kort på knasiga kojan men min sladd har slutat funka. Så jag ska kolla upp detta senare och se vad felet är. Men så länge bjuder jag på en av gårdagens foton ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥