Hundvakt ..

2010-06-04 / 07:56:23
Tjena, tjena.
Känner mig ganska trött. Tror jag måste vila mig en stund sen då Halie sover igen. Men nu får jag helt enkelt försöka vakna till. Det är dessutom sol ute idag, det är toppen ju. Får se om vi tar oss ut något. Träna ska jag i alla fall göra idag vid fyra. Sedan blir det helg, skönt. Men faktiskt inget speciellt planerat. Förutom att vi är hundvakt åt min mammas hund Busan imorgon. Det är Kiaras syster. Men nu ska jag vakna till med ögonen.


Visst är hon söt? Henens gudmor som fotat det här!

Åsikter!
Postat av: jenna

min underbara gud-dotter =)

Kommenterat - 2010-06-04 / 13:26:37  | URL - http://jennaholmgren.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥