Inväntar Sandra ..

2010-06-19 / 11:31:19
Jag är på G trots vårat skit väder. Jag och Sandra kan få denna kväll att bli rolig vare sig det är sol eller inte. Men vi har inte fått tag i Emma ännu. Hon kanske sover? Hoppas hon är med. Har nyss funnit kläderna jag ska ha på mig. Har ju fan inget nytt.. Så det blev skinn tights, linne och en vit tröja över som är genomskinlig. Det får helt enkelt duga...

Har nyss tryckt i mig lite frukost med Mattias, Halie och Inka! Och nu väntar jag bara på bättre tider. HOJ!

Min nya hårfäg får ni bara se i ett litet format :p
Jag ville inte lägga in denna för att det inte egenligen ser ut precis såhär.
Det är mer skimrande och inte sådär brunt.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥