Jag gör det på mitt eget vis!

2010-06-23 / 11:58:35
Måste göra en ny header men har inte photoshop längre. Och minns inte vilken jag hade. Men tror att mr Mattias vet. Så fort han vaknar så ska jag be honom fixa det åt mig.

Har packat med en full väska till Halie vi är ju där nästan en vecka. Det är väl inte fel av mig? bättre för mycket än fär lite? Är i alla fall färdig med Halies kläder.. Och nästan mina. bara små saker kvar som dator, mat, duschgrejer, smink osv. Men det tar jag snabbt ikväll då Halie sover. Men nu hörde jag att tvättmaskinen blev klar, ska vika tvätt nu :)

Fast måste ju erkänna att jag ser mer glad ut :p

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥