Jösses så tidigt det är !!

2010-06-08 / 05:07:59
04.55, en pigg liten flicka!!
Herregud, hur kan det alltid vara så att då jag ska upp med henne vill hon vara vaken och jävlas. Medans Mattias ska upp med henne då sover hon enda in till morgonen. Han måste bära med sig mer tur än mig. Just nu så fick

jag sätta mig här och försöka vara lika pigg som henne. Hon verkar inte ett dugg trött. Men om en halvtimme ska jag väcka Mattias så han får ta över. Han ska ju upp och gymma halv sju så. Kanske man kan sova en timme i alla fall. Mer under dagen som händer är att jag ska gymma, annars ingenting. Det dyker väl upp mer under dagen skulle jag tro.
Men nu så ska jag titta på en pigg liten tjej som låter i sin gåstol och längta tills klockan blir halv sex så jag kan gå in i min sköna säng och slumra till en stund. Vad underbart det skulle vara just nu ! Jaja, vi hörs av senare, får se om jag har tur med att vara pigg idag eller inte.!! Natti alla ni som sover så fint....... Zzzzzzzzz



Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥