Knasiga kojan, here we come

2010-06-09 / 09:34:52
Hejsan, och tack för era svar angående igår. Ser att många av er mosar med gaffel. Men på så sätt lyckas vi aldrig mosa det riktigt. Det blir ju vissa bitar som inte går. Och Halie kan verkligen inte äta det så :/ suck, verkar som att den enda utvägen för oss blir att testa stavmixer och går det inte då får vi helt enkelt köpa burkmat och ge henne hemmagjord mat då hon är äldre och kan äta mer bitar i maten. Det blir ju så dyrt men vad gör man inte för sitt barn.

Just nu så har min sambo somnat i soffan och Halie sover i sin säng. Vi ska till knasiga kojan idag. Det är gratis innan Halie blir 1 år. Så då ska man ju passa på tycker jag. Så nu ska jag äta frukost, fixa mig och klä mig. Så vi hörs efter vi varit där ... Tjing!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥