Kvälls uppdatering

2010-06-04 / 23:49:42
Har ni märkt att jag bara skriver om tråkiga ting nu för tiden? vet inte vad men har tappat inspiration. Avskyr då det ska bli sådär. Får se om det går att bättra på. Men i alla fall så har jag nyss käkat fruktsallad och sett på två filmer med min älskling. det blev "sommaren med göran" och "pretty woman". Båda har man sett, men dom är ju bra.

Känner mig dessutom mindre idag. Kanske börjar träning ge resultat för mig själv. Jag tycker det syns litegranna. Men som sagt det tar ju några veckor innan det kommer ett bra resultat som jag är nöjd över. Jag är nöjd då jag får på mig mina favorit jeans som ligger i garderoben. Men jaja så ligger det till.

Jag håller tummarna för min älskling på måndag. Kanske inte håller tummarna utan det är ju ändå ganska säkert 70 % men man vet ju som sagt aldrig.

Du gör mitt liv, min vardag och min dröm .. PUSS!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥