Nu så :)

2010-06-27 / 17:59:36
Förlåt för mig dåliga uppdatering. Men jag har haft fullt upp i Uppsala. Och där är vi ännu. Men har som sagt uppdareat på facebook och bilddagboken så "gone" har jag då inte varit.

Vi kom nyss hem ifrån ett badhus här i Uppsala. Första gången Halie fick bada i pool. Vilket var det bästa hon gjort. Synd jag inte hat något foto på det. Men det får komma någon annan gång. Nu är det mat på gång här inne och jag ska ut och passa mina små syskon medans. Kan skriva lite mer senare!
Åsikter!
Postat av: timmi

Men sött barn eller vad? :D

Kommenterat - 2010-06-27 / 18:14:09  | URL - http://meandthemovie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥