Nyss kommit hem ifrån träning och student!!

2010-06-11 / 13:19:59
Måste fixa sladd till min mobil.. Har fotat så mycket nu på Helles student, knasiga kojan osv. Det kommer in så fort jag får in alla foton. Jäkla sladd som inte vill reagera då jag försöker få in dom, men men. Helle såg hyfsad nöjd ut i alla fall och fint väder fick dom med. Så jag tror att Helle får en super bra kväll.

Mattias drog nyss på brux och sedan ska han jobba. Så vad ska jag och Halie göra? faktiskt ingen aning. Det är så fint ute, men känner inte för att gå ut ensam. Får väl se om någon erbjuder nåt kul.. Men nu så ska jag diska!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥