Oväntat besök !!

2010-06-10 / 14:58:17
Hej min bästa vän "bloggen".
Imorse tränade jag och därefter umgicks jag med min barndomsvän. Alltid lika kul att träffa henne. Hon for för en stund sedan. Och jag försökte nyss mata Halie men hon spottade bara ut allt. Så jag låter henne krypa på golvet nu. Så får hon säga till då hon verkligen vill ha mat. Har ju börjat mixa till henne. Så billigt och bra. T.o.m jag älskar maten. Skulle kunna äta hennes mat som min egen middag. Bra det blir gott ..

Men nu kom min lillasyster hit, ska försöka att locka hennes hår. Hon har avslutning ikväll. Jag återkommer!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥