Packa för fulla muggar idag..

2010-06-23 / 09:41:21
Godmorgon alla pigga och glada?
Nu är vi vakna förutom Mattias och Kiara som ligger inne i sovrummet och sover. Men jag och Halie är. Idag ska jag packa det sista inför Uppsala resan imorgon. Får hoppas att inget blir kvarglömt. Efter det så ska jag och Sandra på ett kickboxningspass på brux.. För ungefär 6 år sedan gick vi kickboxning fast i Husum. Så man vet ju ungefär vad som kommer göras. Men sen är det ju helt olika.. Men det ska bli kul. För sedan kan jag inte vara på brux förän på nästa onsdag igen. Men tur att pappsen har en träningscykel där hemma som jag ska låna på morgonen. 

Gumman igår då vi var på väg till mormor som var barnvakt i cirka 2 timmar.
Idag ska hon också vara det med. Vilken snäll mormor hon har :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥